Sınıf 7/E nin resmi web sitesi The Most pupular Forum
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Gelde Oku. -|ALINTI DEĞİLİR BEN YAZDIM xD|-

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 

Güzel miydi
Güzeldi
0%
 0% [ 0 ]
Süperdi
0%
 0% [ 0 ]
Mükemmeldi
33%
 33% [ 1 ]
ÇOOOOK GÜZELDİ
0%
 0% [ 0 ]
Alıntıydı
67%
 67% [ 2 ]
Toplam Oylar : 3
 

YazarMesaj
SLiPKNoT_LoWeR
Moruk
avatar

Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi : 26/12/08
Yaş : 87
Nerden : evden

MesajKonu: Gelde Oku. -|ALINTI DEĞİLİR BEN YAZDIM xD|-   Perş. Ocak 29, 2009 10:27 pm

Kim demiş türkler okumaz diye.Biz okuruz.Hatta öyle bi okuruz ki insanın aklı durur.
O sözü söyleyenler halt etmiş.O lâfı edenler Türk'ü tuvalette görmüşler mi hiç? Nerden görecekler tabi görmemişlerdir.Zaten Görseler Bu lâfı söyleyemezlerdi.
Tuvalete girdikmi bize bişeyler olur.Elimize ne geçerse çılgınlar gibi okumaya başlarız.Okuruzda okuruz. Evet, tuvaletten çıktıktan sorna çılgınlar gibi okmuaya devam edemeyiz ama bunda haklıyız.
Türkiye o kadar güzel bir ülkekinereye baksak güzellik fışkırıyor.Denizi , doğası her yanıyla bir cennet.Deniz dersen deniz doğa dersen doğa manzara dersen manzara...bu kadar güzelliğin içinde kitap okuyupta n'apacağız.Deli miyiz biz ?
Neymiş. İzlanda'da çok kitap okuyorlarmış.Adam orda okumasında ne yapsın?Kış Bir geliyor -80 derece ; Evliya Çelebinin dediği gibi damdan dama atlayan kedi havada donuyor..İnsanların her bir yanı buz kesiyor.Adam dışarı çıksa donacak içeri girip sıcak sıcak okuyor.Kışın ortasında hava 20 derece olsunda o zmn göreyim bn onları.. acaba eve kapanıp kitap mı okur yoksa dağda bayır hoplayıp zıplar mı..
Bize okumuyor diyenlerin alnını karışlarım ben , alnını..! Onlar Bizi Tanımıyorlar ama tanımalılar yoksa bu suçlamalarına devam ederlerse bizi sinirlendirip canlarını okutacaklar..


KESİNLİKLE ALINTI DEĞİLDİR
yorumları bekliyorum
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.microsoft.com
SLiPKNoT_LoWeR
Moruk
avatar

Mesaj Sayısı : 39
Kayıt tarihi : 26/12/08
Yaş : 87
Nerden : evden

MesajKonu: Geri: Gelde Oku. -|ALINTI DEĞİLİR BEN YAZDIM xD|-   Cuma Ocak 30, 2009 3:12 am

Lem cevap Yazın xD What a Face
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://www.microsoft.com
5yNt4X
Dragoo


Mesaj Sayısı : 57
Kayıt tarihi : 18/01/09
Yaş : 21

MesajKonu: Geri: Gelde Oku. -|ALINTI DEĞİLİR BEN YAZDIM xD|-   Cuma Ocak 30, 2009 9:10 pm

global mod ve flood Very Happy

ayrıca bunu sen yazmadın Very Happy
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Sponsored content




MesajKonu: Geri: Gelde Oku. -|ALINTI DEĞİLİR BEN YAZDIM xD|-   

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
Gelde Oku. -|ALINTI DEĞİLİR BEN YAZDIM xD|-
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Sağ Tuş Engeli.
» Radyo Kurdum Siteme Nasıl Eklicem
» phpBB2 alıntı ve kod görünümü

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
Sınıf 7/E :: Şiir ve Edebiyat Bölümü-
Buraya geçin: